מדיניות השירות

"מקורות" רואה חשיבות עליונה בשירות ללקוח ומשקיעה מאמצים רבים בשיפור מתמיד של השירותים השונים המסופקים ללקוחותיה .
עובדי החברה פועלים במסירות ונאמנות בכל תנאי שטח  ומזג אוויר ונותנים שירות אישי מקצועי ואמין במטרה לספק מים באיכות , זמינות ואמינות מרביים.


בימים אלה מצויה חברת "מקורות"  בעיצומו של תהליך מקיף לשיפור השירות והתאמתו לצרכי לקוחותיה . יחידת שירות לקוחות הוקמה במטרה להבטיח  רמת שירות גבוהה  ולהעלאת שביעות רצון הלקוחות מכלל השירותים המסופקים להם.

יחידת שירות לקוחות פועלת במספר מישורים :

 

  • סקרי שביעות רצון : בצוע  סקרי שביעות רצון לאיתור צרכי הלקוח ועמדותיו  כלפי מקורות , לניתוח ממצאים ולמתן שירות "מכוון לקוח"  .
  • מתן מענה לפניות הציבור והלקוחות : טיפול מקצועי בפניות הגורמים השונים במגוון תחומי פעילות החברה.
  • שירות יוזם : קיום פגישות /ביקורים /סיורים עם לקוחות החברה במטרה לטפח את שיתוף הפעולה ולהבטיח  פתיחות  ושקיפות לצורך איתור צרכים ועמידה  בציפיות.
  • מידע ללקוחות: הגברת זמינות המידע ללקוחות החברה ושיתופם בתכניות הפיתוח והעשייה  של חברת מקורות באמצעים שונים.
  • תרבות השירות : הקניית ערך  השירות וחשיבותו  בקרב עובדי החברה.

 



אנו , יחידת השירות ללקוח מזמינה אותך לפנות אלינו בכל עניין/רעיון/בקשה:
כתובת:
מקורות חברת מים בע"מ
יחידת     שירות   לקוחות
רחוב לינקולן 9 תל אביב
טלפון:     03-6230809
פקס:       03-6230880

אתר האינטרנט: טופס פנייה 

 יחידת שירות הלקוחות שמחה ומודה לך על ביקורך באתר הבית שלנו!